Reklamácie
1. Úvodné ustanovenia
Tieto reklamačné podmienky upravujú práva a povinnosti predávajúceho a kupujúceho (spotrebiteľa) pri uplatňovaní práv zo zodpovednosti za vady tovaru zakúpeného prostredníctvom internetového obchodu prevádzkovaného predávajúcim.
Predávajúci:
Eleven Fashion s.r.o.
Mostná 13, 949 01 Nitra
IČO: 57122091
DIČ: 2122580603
+421917083315
2. Zodpovednosť za vady a záruka
-
Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má tovar pri jeho prevzatí kupujúcim, ako aj za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí tovaru v záručnej dobe.
-
Záručná doba pre spotrebiteľov je 24 mesiacov od prevzatia tovaru, ak nie je uvedené inak.
-
Pri použitom tovare môže byť záručná doba skrátená na 12 mesiacov. O tejto skutočnosti bude kupujúci informovaný pred kúpou.
3. Uplatnenie reklamácie
Kupujúci má právo uplatniť reklamáciu v prípade, ak zakúpený tovar:
-
má výrobnú alebo materiálovú vadu,
-
bol poškodený počas dopravy (pri prevzatí zásielky musí byť spísaný záznam o škode),
-
je neúplný alebo nezodpovedá popisu uvedenému v e-shope.
Kupujúci môže reklamáciu uplatniť:
-
e-mailom na: info@11fashion.sk,
-
poštou alebo osobne na adrese sídla predávajúceho
Odporúčame, aby reklamácia obsahovala:
-
číslo objednávky alebo faktúry,
-
popis vady,
-
fotografiu vady (ak je to možné),
-
požiadavku kupujúceho na spôsob vybavenia reklamácie (oprava, výmena, vrátenie peňazí a pod.).
- vyplnený formulár - na stiahnutie reklamačný formulár
4. Lehota na vybavenie reklamácie
-
Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu najneskôr do 30 dní od jej uplatnenia.
-
Po uplynutí tejto lehoty má kupujúci právo na odstúpenie od zmluvy alebo výmenu tovaru.
-
O priebehu a vybavení reklamácie bude kupujúci informovaný e-mailom.
5. Spôsoby vybavenia reklamácie
V závislosti od charakteru vady má kupujúci právo:
-
na bezplatné odstránenie vady (oprava),
-
na výmenu tovaru za nový kus (ak to povaha tovaru umožňuje),
-
na primeranú zľavu z ceny tovaru,
-
na odstúpenie od zmluvy (vrátenie peňazí), ak je vada neodstrániteľná alebo opakovaná.
6. Záruka sa nevzťahuje na:
-
mechanické poškodenie spôsobené nesprávnym zaobchádzaním,
-
opotrebenie tovaru spôsobené bežným používaním (napr. zošúchanie podrážok, vyblednutie látky),
-
poškodenie spôsobené nesprávnym ošetrovaním (napr. nedodržanie pokynov na pranie a údržbu),
-
tovar poškodený po prevzatí kupujúcim (napr. roztrhnutie, znečistenie, popálenie).
7. Alternatívne riešenie sporov
Kupujúci – spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom vybavenia reklamácie alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva.
Ak predávajúci na túto žiadosť odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní, má spotrebiteľ právo podať návrh na alternatívne riešenie sporu prostredníctvom:
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
https://www.soi.sk
email: ars@soi.sk
🔒 Ochrana osobných údajov
Pri vybavovaní reklamácie spracúvame osobné údaje kupujúceho len v nevyhnutnom rozsahu, v súlade so zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a nariadením GDPR.